Shoppingen

Här kommer lite bilder på det fina som jag hittade idag! :)


Fina trosor för 40 kr på Twilfit! De var jag dock "tvungen" att betala men resten gick på mina presentkort :) Dessa matchar min fina bh, som jag bloggade om för ett tag sedan. De ser beiga ut men är faktiskt rosa.


Fin kavaj/jacka från H&M. Jättebilligt, 150 kr kostade de tre plaggen jag fick med mig hem från H&M. Yay! :) Denna färgen var riktigt fin och jackan är lite 60-tal, gillart!


Köpte en likadan fast i marinblått, de var så fina båda två :) Också från H&M då.


Och en kjol från H&M också, 150 kr där med. Jisses :)


Fick också med mig lite lösögonfransar. Undrar om jag vågar ha sånt på nyår? Har faktiskt aldrig testat så jag vet inte hur man gör :) Har läst om hur man gör, men vi får se hur det går och hur jag gör. :)


En jättesnygg klänning från MQ, den har en otroligt fin urringning, figursydd också. Riktigt fin, funderar att ha den på nyår.


Och en jättesöt tröja med spets och broderier.


Syns kanske lite dåligt men det är lite spets på axeln så man kan se ett bh-band eller bara hud, om man nu kör så. :) Väldigt sött!

Hittade tyvärr inget på Gina Tricot, där det brukar finnas mycket fint men det kommer jag nog göra en annan gång och rean är ju inte slut än :) Är så nöjd med mina "köp" idag! :D

Kommentarer
Postat av: bexollila.

de lär ju va slutsålt på gina :o?

2011-12-29 @ 19:25:19
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bexollila.

ja mena att de man vill ha är slut hahaha ^^

2011-12-29 @ 23:21:01
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: iidz. [pнoтoɢrαpнy]

snygga kläder! :D

2011-12-29 @ 23:38:31
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0