Fint under

Idag gick jag in på Twilfit för att köpa en svart bh, för jag har ingen som passar. Konstigt, det känns som att de svarta, fina bh:arna som passade jättebra och satt fint bara smög iväg när jag sov någon natt.
Men nu tog jag tag i det och skulle skaffa en svart! Kom därifrån med en svart och en rosaaktig med ett par matchande trosor.
Det var inte riktigt meningen men jag brukar inte ha tur med att bh:ar passar bra och är snygga så jag passade på och slog till!


Passade på att köpa trosor till eftersom man sällan har matchande trosor i just den här färgen. Men jag är nöjd, det är aldrig fel med nya, fina trosor!


Jag är så otroligt nöjd med bh:n, den är så himla fin med spetsen! Jag har snöat in lite på spets nu på senaste, men det är ju så fint!


Och en hederlig, vanlig svart med lite spets på. Nu är jag nöjd med mina underkläder, så hoppas det dröjer innan fina bh:ar smiter igen.

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Jättefina underkläder!

2011-12-12 @ 22:02:15
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0