Torsdag med regn

Hej hopp, glömde visst att blogga imorse så här kommer en snabb uppdatering! :)
Var i Borås några timmar och planerade vem som ska läsa vad och när vi ska ses och plugga och hur många ord vi ska ha klart en viss dag osv.
Det känns bra, även fast vi inte har skrivit något än :P 10 dagar kvar till inlämning, och det är också 10 dagar kvar tills vi åker till London, min söte make och jag! :) Spännande!
Vi åt lunch på Jensens, vilket var himla kul och trevligt. Jag var lite seg så jag lät de andra prata medan jag lyssnade. Det var rätt skönt :P
Nu har jag hunnit hem och ska softa lite innan jag ska gå ut igen.
Ingen rast, ingen ro :P
Imorgon slipper jag iaf åka till Borås, vi ska läsa kurslitteratur, var och en för sig, så jag kan vara här hemma och läsa innan vi ska på Spexet. Rätt skönt att slippa flänga runt och stressa.
Anyways, nu ska jag softa lite till, vi hörs kanske ikväll eller så blir det imorgon!
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad kul med London, jag har faktiskt aldrig varit där.

2012-09-20 @ 20:52:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0