Sovmorgon

Idag försov jag mig och vaknade inte förrän efter 11!
Jag brukar inte vakna så sent och till råga på allt var jag jättesnuvig när jag vaknade :(
Missade att representera Klemming i skolan idag, det var lite synd. Jag hade faktiskt sett fram emot det men men.
Idag ska jag plugga hemma, har lite grejer jag ska skriva in i dokumentet.
Det känns bra att vi är nästan klara även fast det är 5 dagar kvar till inlämning. Vi har typ 3000 ord (vi ska ha 4000 ord) och vi ska fixa 1000 ord och sedan skriva ihop allt så det är lite mer sammanhängande.
Sedan är vi typ klara?! Känns riktigt skönt :)
Så jag har tagit det lite lugnt hittills men nu ska jag sätta mig och skriva lite.
Ska försöka komma ner till torget sedan och få växlat lite pengar så att vi inte glömmer bort det.
Vi hörs later, ska försöka skriva en bokrecension, har läst ut en grym bok!
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jobbigt när man försover sig.

2012-09-25 @ 22:52:16
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0