Slut på helgen

Jag kör tydligen bara morgon- och kvällsinlägg nu för tiden :P
Sorry about that, jag är så himla upptagen med massa annat jämt och när jag väl är ledig vill jag inte sitta vid datorn och försöka skriva något bra/smart/kul, då vill jag ta det lugnt :)
Idag fick vi skrivet en del, men imorgon ska de andra tjejerna ha lagt in några sammanfattningar av deras texter och lite annan text, så förhoppningsvis har vi mer text imorgon att leka runt med. :P
Det gick faktiskt okej idag, vi satt typ fyra timmar och skrev och försökte komma på bra saker.
Imorgon får vi se hur det går.
Men nu går jag och lägger mig!
Hoppas att alla har haft en härlig helg och har fått ta det lugnt till skillnad från mig :P
God natt och sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0