Sjuk på en onsdag

Idag är jag förkyld som attan och har ont i halsen, kanske efter gårdagen då jag skrek så mycket :P
Det var väldigt kul på brännbollen, jag skrek och peppade laget och det var en väldigt underhållande kväll även fats vi förlorade alla fyra matcher som vi spelade :P
Men jag tror inte att det gjorde något, alla var glada ändå.
 
Idag ska jag mest ta det lugnt, tror jag.
Måste nog släpa mig till skolan imorgon och sälja lite biljetter till sittningen om en vecka.
Men vi hörs lite senare!
 
Funderar på att tvinga Albin springa och köpa lite dipp till mig idag, det är så synd om mig som är sjuk :( *hosta ynkligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0