Mitt egenpysslade armband

Det här satt jag och pysslade med häromdagen!
 
Jag var inne på Panduro och kikade runt och hittade lite saker att pyssla ihop detta med. Det är lite för stort, jag får kanske fixa till det snart.
 

Jag brukar inte behålla det jag pysslar ihop själv men detta var jag nöjd med, så nöjd att jag inte ville ge bort det :P
 

Knuten var rätt krånglig att få till, jag fick försöka flera gånger innan det såg snyggt ut. Det är typ en "gummitråd", om ni förstår vad jag menar :P Det är alltså ingen läderrem eller dylikt.
Det är något nytt för mig att pyssla med, men det var kul. Ska nog pyssla med gummitrådar fler gånger, det var rätt smidigt och det blir lite nytt och annorlunda.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0