Läggdags och slut på veckan

Imorgon är det måndag och det händer väl en del i Borås.
Dels är det föreläsningar, måste också snacka ihop mig med sittningsansvariga och så ska jag planera mitt individuella projekt som jag ska redovisa nästa vecka.
Och så är det ju sittningen på onsdag och jag har inga "ninja"kläder precis, och det är ju lite bråttom :P
Får göra en shout out på Facebook, det kanske ger något :)
Idag var förresten en kul dag! Det var himla kul att vara i djurparken och kika på alla fina djur, även fast det regnade mest hela tiden. :) Älskar djurparker!
Men nu ska jag iaf gå och lägga mig, vi hörs imorgon igen.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0