Första fadderdagen klar!

Jag har varit hemma sedan ungefär fem men har varit så trött i kroppen att jag inte har orkat göra mycket alls, har bara legat soffan och kikat på tv och tagit det lugnt.
Mådde inte bra i skolan så jag åkte hem tidigare än vad jag skulle.
Jag var lite snurrig i huvudet, hängig i kroppen och var inte helt frisk helt enkelt.
Jag tror att det var någon kombination av att jag bara hade sovit typ fyra timmar, gått upp supertidigt, inte druckit ordentligt under dagen och inte ätit ordentligt.
Nu känns det lite bättre även fast jag är supertrött.
Ska sova snart.
Imorgon har vi några föreläsningar och på eftermiddagen/kvällen är det brännboll som gäller!
Det blir säkert kul, jag får ta med kameran.
Men nu måste jag sova.
Sov gott alla!
 
Imorgon får man ha ovve, så det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0