Dags för sängen

Jag håller på och nyser hela tiden och känner mig lite allmänt klen så det är lika bra att jag går och lägger mig. Imorgon ska jag sälja lite biljetter till sittningen och snacka ihop mig med den andra sittningsansvariga.
Måste kolla upp om ett grupparbete som vi ska göra också, och sedan ska jag hem. Då får jag väl plugga antar jag, vi ska göra ett individuellt arbete som ska redovisas i september någon gång.
Om typ 12 dagar >.<
Måste börja på det snart. Det blir stressigt för jag ska ju vara fadder också, när jag blir friskare. Jobbigt att kombinera båda två.
Men jag får ta tag i det imorgon, nu ska jag sova!
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0