Sovmorgon

Inatt somnade jag väldigt sent. Albin kom hem efter ett och vid två hade jag inte somnat än, jobbig natt. Vaknade vid fem eller så och till slut vaknade jag vid 11. Så riktig sovmorgon blev det!
Vi har mest tagit det lugnt i soffan, snart ska jag plugga lite inför veckan, då vi har seminarium. Det känns bra att plugga till salstentan också, OCH måste börja plugga till min omtenta som är i november.
Kan börja lite mått nu och sedan plugga mer när det närmar sig.
Men men, ska umgås lite till innan maken sticker till jobbet.
Det blir en lugn kväll, jag får väl gå och handla så att jag kan laga något gott till middag och mysa med mig själv som jag gjorde igår :)
Vi hörs later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0