Snart läggdags!

Nu sitter jag och kikar lite på SNL under en filt i soffan.
Det är rätt kallt i resten av lägenheten, nu början kylan :/ Imorse var det också rätt kallt, jag tror att jag får snöra på mig mina kängor imorgon. Hatar att frysa.
Får kanske byta jacka också... Hm. Jobbigt när det är mittemellan-kallt, om ni förstår :P
Inte riktigt vinterkallt men inte höst"varmt" heller.
Jaja.
Imorgon är det brunch med ett gäng vänner, det kommer säkert att bli kul :)
Får inte glömma att ställa tillbaka klockan också! Fixar det nog imorgon. Mobilen, datorn och min väckarklocka brukar ställa om sig själva, så det är skönt att slippa tänka på det.
Nu är jag supertrött och ska snart sova.
Hoppas att ni har haft en fin lördag! Det har jag haft :)
God natt, sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0