Slut på tisdag med bio och Bond

Filmen vi såg var kul men publiken var himla jobbig. Det var inte grejer man egentligen kunde säga till om, men det var en kille långt bak som asgarvade svinhögt varje gång det var lite roligt.
Extremt jobbigt :P Och massa yngre som pratade, inte viskade, en del. Man stör sig lite, det är nog roligare att titta på "vuxenfilmer", då det inte finns massa små barn som är stökiga.
Men jag ska inte klaga alltför mycket, jag hade kul.
Nu har vi precis en Top Gear-special som handlade om alla bilar Bond har haft i sina filmer, det var faktiskt riktigt kul att kika på. :)
Men nu ska jag sova, är dödstrött!
Imorgon blir det Klemmingmöte och plugg, tur att jag får lite sovmorgon! :)
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0