Regn och orkaner

Det blåser tydligen rätt mycket i USA just nu.
Jag tror inte att jag skulle fixa det riktigt :P Skulle vara rädd och orolig för att svälta eller så. Vet att de bunkrar upp och fyller badkar med vatten och sånt men njae, det skulle nog inte vara min kopp te :)
Bor hellre här (eller typ i Italien) där det inte är så mycket orkaner.
Här har det blåst och regnat mest hela dagen och vi har inte rört oss utanför huset. Vi har legat halvsjuka och krassliga i soffan mest hela dagen.
Det är inte så kul att vara sjuk :/
Men imorgon ska jag iaf till Borås för ett seminarium och på kvällen ska vi nog gå på bio. :) Hotel Transylvania blir det! Och efter skolan och innan bion hinner jag med att plugga, hade jag tänkt.
Vi kanske går och äter tapas innan bion, vi får se.
Men nu ska jag sova, är supertrött!
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0