Onsdag

Igår kväll orkade jag inte blogga.
Vid nio-tiden bestämde jag mig för att följa med Albin till Henriksberg för att se på hans kollegas band, som spelar balkanmusik. De började inte spela förrän halv elva, men vi var där tio och hängde med hans andra kollegor som också var där. Jag har inte varit på Henriksberg innan men det var trevligt.
Bandet var riktigt bra, Pedros heter de om jag inte kommer ihåg fel. De körde riktigt bra låtar och så covers också, lite oväntat men trevligt :)
Jag älskar balkanmusik, speciellt Beirut, så det var kul att gå dit.
Fattar inte hur bra kondis de hade, de skuttade omkring på scenen och var genomsvettiga.
Jag hade inte pallat det, så jag stod och tittade bara, inget dansade för mig i min stickade tröja och kilklackar :P
Måste fixa bättre kondis först :)
 
Idag ska jag vara hemma och pyssla med min hemtenta och plugga till mina salstentor hade jag tänkt.
Och yoga ikväll, lika bra att börja försiktigt :)
Men vi höres, nu ska jag äta frukost!
 

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lät som en trevlig kväll.=)

2012-10-24 @ 20:56:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0