Nya böcker

Här kommer lite böcker, några som jag köpte på bokmässan, en som jag fick i födelsedagspresent, en från London och en som jag köpte igår med mitt presentkort :)
 
Denna hittade jag på bokmässan! Jag har läst ut En man som hette Ove och denna läste jag ut i London. Både var riktigt bra, rekomenderar verkligen Backmans böcker!
 
Nya Rocky var ett måste, har ju alla böckerna i serien. :) Håller på att läsa den nu, den ligger på nattygsbordet.
 
Också från bokmässan, älskar att Audrey är på framsidan! :)
 
I Science Fiction-bokhandelns stånd hittade jag denna, som handlar om Ezio Auditore och är baserad på tv-spelet. Måste ta och läsa den snart :) Han är en riktig kvinnokarl :P
 
Denna boken köpte jag i London, kul att läsa om Stephen Fry! :)
 
Denna boken köpte jag igår. Har längtat så länge tills Marian ska skriva om den sista systern Walsh och nu äntligen är boken ute! :) Det ska bli så kul att läsa den, den familjen är speciell och rolig :) Läs ni med!
 

Är nöjd med mina bokköp, nu ska jag bara ta mig tid till att läsa dem också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0