Min fina trollstav

När vi var i London så var vi också och kikade på leksaksaffären Hamleys och kikade. Ganska högt upp hade de en liten Harry Potter-hörna! Det var superkul! :) Då hade vi ännu inte varit på Harry Potter-touren, så jag var överlycklig. :) Det fanns mycket fint man kunde köpa; stavar, tidvändarhalsband, kvastar, Marodörkarta och mycket mer. Det fanns också lite Batman-prylar och lite, lite Lotr-saker. Men mest Harry Potter.
Och då ville jag gärna köpa något därifrån så jag valde ut den finaste staven (enligt mig) som de hade! :) Jag ville inte riktigt köpa Harrys stav utan jag ville ta den jag tyckte bäst om.
Och då blev det denna!
 
Fint förpackad...
 
Det blev Fleurs stav! Jag tyckte att den var fin och speciell.
 
Fler förpackningar... :P
 
Här är den fina staven!
 
Jag tror den kostade 24 pund, vilket jag inte tyckte var så dyrt, så det var bara att slå till. :)
 
Den kommer ju egentligen bara stå på hyllan och vara fin men om ni gillar Harry Potter, filmerna och böckerna, så tycker jag att ni också ska slå till, om ni vill. För det känns ändå värt det :)
 
Det var alla bilder jag tog på min lilla stav. Nu får den bo i kartongen på hyllan igen, så tar jag fram den då och då och kikar på den :) (och kanske viskar någon trollformel och svänger lite på staven...!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0