Hej hopp!

Idag är det en hemmadag med plugg. Inga föreläsningar så jag passar på att sitta i myskläder och tänkte plugga tills seminariet på fredag. Borde packa lite också, eftersom vi åker direkt efter att mitt seminarium är klart, och imorgon ska jag på Klemmingmöte så det är lika bra att ha packat klart :P
Igår hade vi två föreläsningar á 2 timmar, och de var inte... Jätteroliga :P Så ibland pillar man lite på mobilen. Och jag kollade mail och sånt så efter ett tag dog den :/ Var i Borås till halv sex, sedan stack jag in till stan för att möta upp med Albin för vi skulle gå på bio.
Men jag kunde ju inte sms:a honom att jag var på hans jobb och väntade! :P Fick be hans kollega att ge honom ett meddelande, så satt jag och läste min nya Marian Keyes-bok sålänge. :) Riktigt kul!
Filmen vi såg heter En oväntad vänskap och jag har hört att den skulle vara bra men jag hade inte väntat mig att den skulle vara så himla fin och rolig på samma gång.
Ska skriva lite mer om den en annan gång, den är värd att beskrivas mer :)
Nu ska jag plugga, så vi hörs senare!
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

lagt till dig blev nr 8 :)

2012-10-28 @ 10:40:39
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0