God natt!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen för att orka gå upp sju imorgon och pallra mig till skolan.
Idag har varit en rätt lugn dag.
Har diskat ett stort berg med disk, försökt plugga lite, yogat och handlat. Det var jobbigt att komma iväg till yogan, jag orkade liksom inte men tvingade iväg mig själv så att jag kom i tid.
När jag skulle handla var det "kundkortskväll" så det var fullt med folk och köerna till kassorna var inte nådiga. ALLA kassorna var öppna, det är de typ aldrig. Jag fick vänta i minst tjugo minuter på snabbkassorna.
Suck.
Men men, kände mig lite duktig efteråt :P
Nu ska jag iaf sova, sov gott alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0