Äntligen, bloggen!

Nu fick jag äntligen tid, lust och ork till att sätta mig här och skriva lite! :P
Idag har jag haft min slutkonferens och redovisat vårt arbete inför några klasskompisar. Det gick awsome, och jag är godkänd och slipper tänka mer på det! Yay! :)
Bara en sak efter mig, den där dumma omtentan. Det känns ju inte mycket bättre att den är om några veckor, dagen efter vår salstenta för denna kursen.
Får se hur det går.
Idag har jag iaf varit duktig och fixat Friskis & Svettis-kort, här ska det tränas! :)
Nu funderar jag på att börja med min hemtenta, den ska in om två veckor men den känns ganska så lätt så det är kanske lika bra att börja på den nu, så man kan plugga till salstentorna så snart som möjligt istället.
Men först borde jag äta något.
 
Kalaset i lördags var förresten himla skoj! Mindre kul var att jag fick en sprängande huvudvärk och ingen hade Panodil. Eftersom jag har astma kan jag inte ta Ibumetin eller Alvedon, då mår jag illa.
Så mamma fick skjutsa mig till hotellet tio över tolv, medan de andra (gamlingarna? :P) festade vidare på dansgolvet. Men jag var med hela middagen iaf och Albin, mamma, min morbror och jag sjöng en liten sång som Albin hade skrivit till födelsedagsbarnen :)
Det var lite pirrigt men det gick jättebra och var väldigt kul.
Inga bilder blev det, tyvärr, var upptagen med att ha roligt och samtidigt ont i huvudet :P
Väldigt kul vistelse i Falun iaf, alltid kul att träffa all släkt och mysa. :)
Men nu - mat! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0