Sleeping time

Jisses, vad jag är trött! Gått upp innan sex två dagar i rad och bara fått några ynka timmars sömn..
Imorgon ska jag upp vid sju, fortfarande rätt tidigt men en timme extra iaf.
Imorgon börjar min nya kurs och vi ska hålla på med fältstudier. Vi har inte bestämt oss för vad vi ska studera än men vi ska snacka ihop oss imorgon :P
 
Tentan idag gick bra, det kändes iaf bra och jag skrev så mycket jag kunde på frågorna.
Jag hoppas verkligen att det går bra och att jag får godkänt så att jag kan lägga det bakom mig.
Idag såg vi första avsnittet av True Blood säsong 3, blir säkert spännande! :)
Och har fått mitt jobbschema inför julen, blir kul att få jobba lite när jag inte har föreläsningar. Får planera fältstudieplugg också förstås, men det ordnar sig nog.
Nu ska jag sova!
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0