Ny månad

Hej hopp, nu är det helt plötsligt november!
På ett sätt längtar jag massor till varm choklad och varma mössor och vanter, mysiga promenader och sitta uppkrypen i soffan med tända ljus och läsa någon bra bok. Men så är det det där med kylan som är jobbigt och att det blir mörkt så fort. Det är nog mest positivt.
Anyways, just nu håller jag på att tvätta. Det var typ två veckor sedan sist så det är rätt mycket tvätt som ska tvättas på tre timmar, men jag tror nog att jag fixar det. Att tvätten ska få plats och torka däremot, det vet jag inte hur jag ska göra.. :P
Vi får se. Jag ska försöka komma in lite senare med något litet inlägg, som jag gjorde igår. Men måste också plugga!
Vi hörs! Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0