Mitt Gryffindor-märke och min Tidvändare

Här är min lilla Tidvändare som sitter på min nyckelknippa i vanliga fall. Den är lite större och inte lika smidig som halsbandet som Hermione har i tredje filmen. Man kunde köpa halsband också men de var lite dyra. Kanske nästa gång...! :)
 
Den har ett litet timglas inuti och den kan snurras som ni ser. Den är väldigt fin och jag gillar den! :)
 
Här är mitt fina Gryffindor-märke. På Pottermore (ja, jag är medlem där :P) så är jag egentligen med i Ravenclaw men jag gillar Gryffindor, man har väl blivit partisk med filmerna och böckerna :)
 
På tal om märken så satt jag och sydde på detta igår. Det fick jag för att jag var fadder i början av höstterminen. Alltid kul med märken! :)

Kommentarer
Postat av: Fatma

nice :)

2012-11-09 @ 09:32:26
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0