Lördagseftermiddag

Jag har hela morgonen (och förmiddagen) trott att jag hade bloggat idag men det hade jag tydligen inte :P
Var inne på Bloglovin och kollade och tänkte "vad bra att jag har bloggat idag" men hittade inget inlägg på min sida, så kom på att jag inte alls hade bloggat.
Jaja.
Idag är det en röd dag och jag är ledig från jobbet, yay! Kan lägga all tid på plugg och pauser.
Nyss ringde det på någon liten kille som sa "bus eller godis". Vi brukar inte ha godis men Albin hittade något gammalt påskgodis som han fick :P
Efteråt frågade jag Albin om han var utklädd men det var ungen inte ens. Då tycker jag inte att de ska få godis :P Lite effort får de göra, annars får de gå och köpa eget godis!
På tal om godis blev jag väldigt sugen på lösgodis. Det köper jag nästan aldrig, så det dröjer x antal månader mellan gångerna, så jag funderar på att gå ner till torget och handla lite sedan. :)
Har ni firat och klätt ut er?
Det har inte jag gjort. Det fanns en Halloweenfest i Borås men jag kände att jag borde vara hemma och plugga istället. Så vi myste till det igår när jag inte skulle plugga längre.
 
Det blev rostbiff med pommes och rödvinssås och julmust. Mums! :) Vi kikade på Fången på Azkaban samtidigt, det var en riktigt mysig kväll.
Hoppas att det blir lika mysigt ikväll!
Jag ska sätta mig nu och göra ett tidsinställt inlägg med bilder från Harry Potter-touren, så ni får kika in här sen :)
Ha en fin lördag med mest godis och inte så mycket bus (om ni inte vill ha bus förstås :P)!
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0