Torsdagsmorgon

Hej hopp, nu är jag på landet! :)
Igår fanns det inte tid eller ork till att plocka fram datorn och skriva ett godnatt-inlägg. Vi grillade och myste sedan i soffan, vi blev himla mätta.
Nu är det dags för mig att plugga lite, få gjort det så fort som möjligt, dels så jag kan vara ledig sedan men också dels för att inte sinka min gruppp. :)
Jag lägger upp ett inlägg som dyker upp under dagen men efter det får vi se när jag bloggar igen ;)
Ha en fin torsdag!


Igår träffade vi Kung Milton, kusin Cajsas vovve :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Alltid trevligt att grilla.=)

2012-05-17 @ 15:26:08
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0