Sunny sunny tuesday

Lika soligt idag igen. Jag har kjol den här gången, det kanske blir mindre varmt än jeansen som jag hade igår. :)
Nu ska jag sitta och skriva på en sammanfattning av en magisteruppsats, vi ska få in det under tidigare forskning. Det är faktiskt intressant med sånna här undersökningar med intervjuer och allt.
Alla har iaf fått intervjua och idag ska vi analysera.
Vi har satt vår deadline till på torsdag, eftersom det ska in vid lunchtid på fredag, så slipper vi panika hela torsdagsnatten :P
Nej, nu ska jag sätta igång och "jobba" lite! :) På tal om jobb har jag fått mer tider att jobba i sommar. Känns rätt gött fast kanske inte att börja dagen efter vi har slutat :P
Ha en fin dag idag, glöm inte att dricka mycket vatten och att äta en glass! ;)


Idag suktar jag efter sommarmust! Bästa musten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0