Sommarlov!

Yes, nu har jag äntligen sommarlov! :)
Hade det förut idag men åkte hem och la mig i soffan och kikade på en mini-serie som heter Titanic. Julian Fellowes, som har gjort Downton Abbey, har även gjort denna mini-serie så det var självklart att jag inte kunde missa den. :P Kan skriva om den mer en annan dag.
Det är så skönt att veta att jag har klarat ett helt år (visserligen två år kvar men ändå :P)!
Och jag känner mig ändå rätt duktig. Har visserligen två restgrejer men dem gör jag i augusti när det är omtentavecka. Jag ligger på 52,5 hp av 60 hp, helt okej, tycker jag. :)
Det gick bra idag med opponeringen förresten. Nu vet jag hur man ska göra tills nästa gång, mycket intressant. Kul att vi fick beröm av vår lärare för rapporten, som var godkänd. Fick även godkänt på seminariet och på individuella sökuppdraget, iaf efter jag fixat till det lite.
Det hade blivit lite stökigt när vi flyttade över det jag hade skrivit i OpenOffice till Word, men det var lätt fixat och någon timme senare så var jag helt godkänd.
Känner mig duktig! Vill inte skryta, tycker att alla ska klappa sig själva på axeln och ta lov.

Nu kommer snart Albin hem, ska mysa med honom i soffan förhoppningsvis.
Ha det fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0