Sleep

Nu måste jag få sova lite så jag är pigg för imorgon.
Idag har varit en rätt så trevlig dag :) Fick ett samtal om att jag ska jobba lite på Bokia i Mölndal i sommar, yay! :) Och så fick jag tag på en snäll sjuksköterskestudent som jag ska intervjua imorgon, så skönt att det blev bokat! Satt och pluggade referenser och hittade några intressanta punkter man kan ha med i rapporten.
Köpte en födelsedagspresent också. Och var duktig och diskade.
Känns bra idag :)

Imorgon ska det intervjuas på eftermiddagen och innan det blir det väl lite mer plugg. Och kanske något mer. :) Imorgon kommer förresten min recension på filmen vi såg igår, don't miss it ;)
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0