Så kvavt!

Idag har det varit riktigt varmt, det har nästan inte gått att tänka. :/
Och på eftermiddagen var det så kvavt att det började åska och precis när jag hade hunnit hem började regnet ösa ner. Tur iaf. Jag gillar inte riktigt åskan men det luktar alltid så gott efter det har regnat.
Alla dofterna som finns i naturen förhöjs. Mys. :)
Har fått lite fler jobbtimmar idag, inför sommaren. Känns riktigt bra, hoppas bara jag hinner med och vara lite ledig också :P
Idag har det pluggats och samma sak gäller imorgon. Måste komma på något vi kan äta nu och sedan blir det kanske lite mer plugg? :/ :P
Hoppas att ni har det fint!


Mina nya, fina örhängen. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt att du hann hem innan det började regna iallafall

2012-05-21 @ 20:43:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0