Lördagsmorgon

Hej hopp.
Jag som var så himla trött igår ville få sovmorgon, eftersom jag inte har något att göra förrän ikväll men då vaknar jag såklart strax efter åtta :/ Visserligen är det sovmorgon om man jämför med de tre senaste dagarnas tidiga morgnar men ändå :(
Hade gärna sovit till nio men astman gjorde sig påmind så det var lika bra att gå upp. Suck.
Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag städa lite här hemma inför ikväll.
Det ska bli kul att träffa kompisar och mysa i soffan. Hmm, alla får ju inte plats, synd att vi inte har fotöljer eller så. Det ordnar sig nog ändå.
Om jag får någon inspiration kommer jag in och skriver något lite senare.
Men tills dess får ni ha en fin dag!


Borde kanske ta och fixa mina naglar idag, de har varit tråkiga i några veckor nu med inget nagellack alls :/

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Sött nagellack.=)

2012-05-26 @ 11:18:08
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0