I have some sleeping to do

Nu ska det sovas. Imorgon ska jag bara jobba tre timmar och jag börjar inte förrän tolv men vill ändå sova och gå upp halvtidigt så jag hinner göra lite saker innan jag ska iväg.
Vi har precis sett Drive. Inte jättekul film. Får recensera den någon dag när jag får tid.
Det blir en del jobbande framöver, kul men helst hade jag nog velat ligga i soffan dagarna långa och bara gjort ingenting. :P Är rätt trött på allt pluggande men ska småplugga lite i sommar så jag knäcker tentorna jag har rest på. :)
Sov gott alla, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot recensionen :)

2012-06-01 @ 09:45:28
URL: http://ilromanista.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0