God natt!

Nu är det nog dags att sova igen, alla ligger redan i sina sängar och mamma sover sedan länge :) Man går alltid och lägger sig så tidigt här på landet. Dels finns det väl inte mycket att göra och dels... Tja, det är rätt skönt att sova här. Det är inte så mycket som stör som det kan göra inne i stan :) Hemma i Frölunda alltså :P
Här finns inga grannar som festar under eller ha en bebis som skriker mitt i natten och på morgonen. Man sover bäst här, tycker jag nog. Det är skönt att sova i sin egen säng också såklart men det är kanske att det inte finns någon press här så jag brukar sova hela natten, om man inte vaknar av solen som lyser in genom gardinen.
Iaf, det är dags att lägga sig i sängen och kanske läsa lite eller så :)

Idag har jag förresten kommit långt med min individuella uppgift som ska vara en bilaga i vår rapport. Skönt! Imorgon ska jag göra färdigt det sista och sedan fixa med intervjun.
Tyvärr har vi en sjuksköterskestudent för lite :/ Hoppas att det ordnar sig imorgon.
Gonatt på er, hörs imorgon någon gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0