Fredagsmysdagen

Nu känns det lite bättre än vad det gjorde igår. Jag mådde ganska sämst men jag känner mig själv och vet att jag alltid mår bäst av att få sova bort det dåliga.
Nu viker jag lite tvätt och tar det allmänt lugnt. Ska plugga lite sen men ska nog ta det lugnt hela dagen.
Det är grillning ikväll hos vänner, ska pallra mig dit sedan.
Imorgon är det FFF (FestFöreningsFest) i skolan då man ska leka lite lekar hela dagen och sedan sittning på kvällen. Om jag orkar, igår kände jag verkligen att jag inte orkade någonting, ville bara ligga still i soffan hela helgen. Men har redan betalat pengar till sittningen så vi får se hur jag gör...
Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa lite modetidningar!
Ha en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Mysigt med grillat.=)

2012-05-04 @ 13:46:06
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0