Torsdagsmorgon

Hej hopp! Här vi varit igång sedan halv nio, för fem i nio kom en reporter från P1 och skulle intervjua Albin om mobiler och teknik och sådant. Tror att det ska sändas på måndag, mellan 6 och 8 typ. Vi får se. :)
Spännande. Hon var väldigt trevlig och tyckte vår lägenhet var fin. Yay!
Och då hade vi inte ens diskat :P

Idag blir det plugg för hela slanten så att jag ska kunna åka till Borås imorgon. Och gå på kalas på lördag, så jag måste få mycket gjort idag.
En kul grej är att jag blev godkänd på en till hemtenta! Än har jag inte misslyckats på hemtentorna, bara två salstentor, så det känns rätt bra ändå. En salstenta ska jag fixa i början på april, så kan jag glömma bort den. :P
Jag kommer nog in lite senare och skriver men nu ska jag läsa på lite om organisationer och hur de fungerar... Känns sådär kul :)


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Härligt att du blev godkänd på tentan.=)

2012-03-15 @ 13:02:37
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0