Söndag och trevlig gårdag

Hej! Förlåt för det inte blev något bloggande igår, det var fullt upp.
Jag har skrev ungefär två tredjedelar av min hemtenta igår, så jag hoppas att jag gör klart den idag så jag kan börja på den andra.
Och på kvällen köpte vi lite ingridienser och åkte hem till Sissel där Aronsson, Johan, Therese, Henrik och min man och jag gjorde tapas och tittade på Mello :)
Det blev en jättemysig kväll, rätt låt vann och vi hade himla roligt och sittdansade och allt.
Vi kom hem vid två och då var jag jättetrött. Gick upp vid elva och nu sitter jag här! :)

Nu tänkte jag ta tag i hemtentan, det känns rätt bra. Jag hade problem att komma igång men när jag hade kommit på hur jag skulle göra så gick det väldigt smidigt. :)
Hoppas att ni får en lugn och skön söndag!


Albin skaffade en ny tröja för igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0