Sleepy

Jag sitter och kikar lite på Scrubs och myser, det är så bra att man bara kan hoppa in i ett avsnitt som går och tycka att det är lika bra varje gång. <3
Vi såg In Time ikväll, den var intressant och spännande!
Imorgon blir det mest att plugga för min del, händer inte mycket annat. På fredag har jag seminarium och sedan måste jag koncentrera mig på att plugga till omtentan som är nästa vecka. Men det känns redan som att jag kan mer än vad jag kunde när jag gjorde den förra gången så det är bara att bättra på det lite.
På söndag ska vi förresten på The Hunger Games, med kollegorna från Bokia, det ska bli så kul! Har velat se den ett tag och vi har ju biobiljetter :)
Men nu är det dags att sova.
Gonatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0