Skön söndag

Hej! Idag har det blivit bloggledigt.
Igår var vi ju på kalas och kom hem typ halv två, orkade inte riktigt skriva något då :P
Imorse förlorade vi en timme och jag fick stressa lite för jag skulle ju iväg till Borås och spela kubb. Det var soligt och skönt och roligt med kubb. Fick umgås lite med tre Klemmingar också.
Jag vann två gånger och förlorade typ fyra eller fem gånger :P Men det gör inget, för det var soligt och folket var trevligt. :)
Imorgon är det skola igen, så det är kanske dags att gå och lägga sig så man orkar upp imorgon? Ska upp halv sju så det är nog trevligt om man får lite sömn.
Men vi hörs väl imorgon, antar jag :)
Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0