Ny vecka

Hej hopp! Solen lyser och jag ska sätta igång med andra hemtentan, eller iaf sätta igång att läsa.
Veckan blir mycket plugg men också lite roliga händelser! :)
PÅ onsdag ska Albin, jag och hans föräldrar på Sikken tyken tid, en föreställning i Stenhammarsalen. Det blir säkert roligt :) Och på fredag är det Klemminginvigning, alltså kommer jag få min overall och ett smeknamn. Spännande, man får ju inte välja smeknamnet, så jag hoppas att det är ett bra ett :P
På lördag är det kalas för min lille kusin som fyller 3 år och så för min mormor (man nämner inte en kvinnas ålder :P). :)
Har ju två inlämningar också, mina två hemtentor men en är ju redan klar (som tur är) och den andra sätter jag igång med idag, med läsandet, så jag känner mig inte stressad än :P Så det känns som att jag kan både hinna plugga och ha lite roligt också. :)

Hoppas att ni får en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0