Ny bok

Just nu har jag inte tid att skriva någon recension, håller på att pluggar järnet! Ska läsa en stund till, sedan diska och sedan läsa klart boken för att kunna göra mitt bästa på seminariet imorgon.
Men jag kan iaf visa den boken jag köpte idag när jag var på väg hem!



Älskar allt som Sophie Kinsella skriver så självklart var jag tvungen att köpa denna också :P Det är som Flickan från tjugotalet; en fristående bok som handlar om två familjer som ska bo i samma stuga på sommaren. Dubbelbokat helt enkelt :P Får se när jag får tid att läsa denna ;)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med nya bok.=) Jag har bara lästa den första Shopaholic boken

2012-03-29 @ 17:10:53
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0