Mysig fredag

Hej, förlåt för jag inte har skrivit förrän nu. När jag kom hem efter seminariet var jag så trött att jag la mig i soffan och bara softade. Det gick bra förresten, godkänd på seminariet. :)
Det var faktiskt himla kul, det blev mycket prat och jag kände att jag hade saker att komma med. Inte så himla akademiskt men har ju en del erfarenheter av kunder och böcker, så kunde "glänsa" lite :P
Och vi har varit på bio. Så underbar film!
Kan skriva om den imorgon eller på söndag.

Imorgon är det kalas för Aronsson, det ska bli väldigt kul! Och kubb på söndag. Fullspäckad helg och inte mycket att plugga, känns skönt. Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa lite.
Vi hörs imorgon igen!
Gonatt :)


Vill nog ha denna klänningen imorgon fast med andra skor och accessoarer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0