Iväg på äventyr!

Nu ska jag sticka iväg till Borås! Har laddat mobilen med podsändningar av Cirkus Kiev, så ingen tråkig resa här inte! :P Klemming är en klubb som min instution har skapat, och den gruppen ordnar sittningar (middagar typ) och skojiga upptåg, och jag tänkte att det kunde vara kul att vara med där :)
Vi hörs sen, vet inte när jag kommer hem, men det blir nog sent eftersom det tar ett tag att komma hem :/
Inget fredagsmys för mig alltså, men fredagskul blir det allt :)
Ha en fin fredag!


När jag var på sittningen med franskt tema :) Snart kommer en Skurksittning, då man ska klä ut sig till skurk :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Sådant är alltid roligt.=)

2012-03-16 @ 17:06:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0