Bilder från fjällen

Här kommer lite bilder, enjoy! :)


Min kamera syns lite i fönstret men ville bara visa den fina utsikten vi hade och den fina kvällen :)


Såhär bor vi, bland små stugor :)


Första dagen i backen på söndagen. Mamma och Eric är i full gång med att njuta av solen och backarna.


Det var jättefint väder men lite isiga backar, som jag hatar. Halkade omkull på en isfläck och kom inte upp förrän efter typ fem minuter, med hjälp från min käre bror. Det finns, som tur, inte på bild. :P


Det var en jättekul dag, fast det känns ju i benen :P


Lite kallt var det allt uppe på toppen, det blåste som attan och det var -3 grader.


Den enda bilden på mig, tror jag bestämt :P Här i sittliften. Det var kallt, det kanske syns på mina kinder :P


När jag var på promenad med vovven blev det en fin bild med coola moln.


Måndagen var också fin, men jag skippade både första och sista åket på tisdagen. Och alla åk däremellan :P Var i stugan och pluggade istället.


Mamma och jag åkte lite själva. Jag hade roliga gröna skidor som vi hyrde.


Det var jätteroliga dagar, det är alltid kul att umgås med familjen. <3


Och till sist den söta vovven (igen) som vilade sig efter att ha skällt ut skidåkare och efter att ha lekt Herre på tåppan på alla snöhögar.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Härliga bilder.=) Såg skoj ut

2012-03-09 @ 14:37:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Så himla fin blogg du har! :)

Vad ska du hitta på denna fredagen då? :)

2012-03-09 @ 15:53:23
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0