Assassin's Creed II

Idag har jag testat Albins spel, jag har kikat rätt mycket när han har spelat eftersom det är intressant att se Florens (Firenze) på 1470-talet. Det är inte bara lönnmördande utan också lite kultur, liksom :)
Och det gillar jag. Det var inte så svårt som jag trodde, så jag har suttit och spelat i typ 4 timmar bara idag :P Och kommit rätt så långt, om jag får skryta lite ;)
Albin är impad och rätt stolt över mig :P Men jag har försummat mitt plugg pga det, så imorgon får jag inte spela mycket (om jag får spela alls, för mig själv) för jag måste verkligen komma igång.
Jag kan få spela när jag är klar, det får bli min belöning. :)

Nu är det dags att sova! Vi hörs imorgon!


Man är också i Venedig, men det kommer lite senare i spelet. Vi har redan kikat var vi var någonstans :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul att spela lite.=)

2012-03-13 @ 08:25:07
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0