Tisdag och tandläkaren

Idag har jag fått en akuttid för att de ska fixa en flisa som jag tror jag har bitit bort.
På en av framtänderna, dessutom. Märkte det nog i fredags men inte förrän idag kommer jag få det fixat.
Jaja, bättre sent än aldrig. Och jag har ju friskvårdsförsäkring, så det kommer inte att kosta något. Yay! Men det är inte förrän sedan.
Innan det ska jag försöka hinna med att fixa några inlägg med bilder.
Och kanske hinna spela lite tv-spel också... :)
Vi hörs!


Såg den här söta smyckeshållaren igår, vill ha! :)

Kommentarer
Postat av: Cassie :)

vilken fin blogg du har!

2012-06-12 @ 12:06:41
URL: http://purplemushroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0