Söndagsjobbande

Yes, nu ska jag bara fixa håret lite snabbt och sedan skynda iväg till Borås och dagens jobb.
Det är alltid lite nervöst när man kommer till ett nytt ställe för man vet inte var alla grejer finns och om de har allt, liksom. :P Alla ställen verkar vara annorlunda.
Men men. Jag slutar inte förrän fem, så hoppas på att jag är hemma till sju men det vet man aldrig.
Kanske halv åtta :/
Så ni får ha en fin dag så hörs vi!


Förresten! Lite sent kanske men kul att Anton vann Let's dance och inte Molly. :) Jag tittade inte varje vecka men kikade in då och då. Kul iaf!

Kommentarer
Postat av: GABBY

det är en blandras, men det är mest flatcoated i honom :)

2012-06-03 @ 09:17:38
URL: http://gabby.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Han förtjänade att vinna, han var verkligen grymt duktig i finalen.=)

2012-06-03 @ 14:43:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0