Off to work

Har haft lite sovmorgon och sedan försökt brottas med en spindel.
Riktigt otäckt. Den var på kylskåpet och jag skulle ta smör och juice så tänkte att jag skulle vara tvungen att döda honom men när jag närmade mig med en papperstuss så hoppade han undan precis när jag skulle skicka iväg honom till andra sidan av spindellivet.
Om han hade varit på golvet kunde jag tagit ett glas med papper under så jag hade sluppit döda honom men nu var han på väggen och han var en liten hoppspindel också.
Jag väckte Albin men han var för trött för att jaga spindlar så jag tog fram dammsugaren.
Nu sitter jag och är rädd att han ska klättra upp ur slangen och strypa mig när jag sover :P Eller ännu värre: om det är en tjejspindel; lägga ägg i mitt öra. :(

Usch.
Nu ska jag iaf sticka iväg och jobba, kommer väl hem efter fyra antar jag.
Hoppas att ni får en fin fredag!
Ciao!


Igår åt vi gino igen! Albin klagade lite (han tycker att jag är besatt) men det var gott ändå. :)

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

nu finns bild på den andra saken från paketet uppe :D och ytterligare en länk

2012-06-01 @ 15:17:34
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0