Nya klänningar

Här kommer bilder på mina tvä klänningar som jag hittade på MQ-rean i måndags (eller om det var igår, kommer inte ihåg... :P).


Älskar skira klänningar! Denna vill jag ha på midsommar!


En fin spetsklänning. Är dock lite osäker på den, får byta imorgon om jag inte tycker att den passar mig.


Det var kul att gå och kika i affärer, det har jag inte gjort på ett tag. Men ville "fira" att jag fixat ett år i skolan, fått tillbaka på skatten och för att jag har ett sommarjobb.
Och också för att jag är modig och gör vissa saker som är lite läskiga (inget jag kommer nämna i bloggen dock).
Så det var kul att hitta fina saker på rean. :)

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

sv; haha okej :D



ha en bra kväll!

2012-06-13 @ 18:26:52
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0