Noras val



Det här är tredje boken i Fallen ängel-serien. Det var ett tag sedan Förlorad ängel kom ut så mitt misstag var att inte läsa om de två tidigare bäckerna innan jag började sluka denna.
Jag kom inte riktigt ihåg allt som hade hänt och var lite förvirrad när jag läste.
Som tur var så berättade de lite i boken vad som hade hänt innan, så det funkade ju ändå men jag får nog ta och läsa om böckerna iaf :)

Den var riktigt, riktigt bra. Jag slukade den på några timmar bara, den var så bra att jag inte ville lägga den ifrån mig. Den har lite samma effekt på mig som Twilight-böckerna.
När jag läste dem första gången så sög det till i magen, det pirrade liksom, det var spännande och fin historia liksom.
Rekomenderar absolut denna boken, men ni kan ju bläddra lite i de tidigare böckerna innan ni börjar läsa, det tjänar man på.
Läs den i sommar, missa inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0