Lite bilder från Liseberg

Hej, här kommer lite bilder från i fredags när vi kikade runt på Liseberg!


Det var fint väder, himla trevligt!


Vi provade lite saker i en av butikerna. Coola solbrillor va? Lite för små dock. :)


Albin hittade också ett par coola. Vi köpte dem inte. De passade inte vår image.


Jag hittade en fin prinsesskrona men den köpte vi inte heller. So sad :/


Det var en dag med mycket huvudbonader, helt enkelt.


Albin hittade en lastbil med sitt namn på och blev chockad och lycklig på samma gång.


Det fanns ingen med mitt namn på och de som riktade sig till tjejer var rosa och det stod "Peincess on tour" eller typ "Lillasyster" och sånt. Bah! Löjligt...


Vi kikade lite på en fontän som hade musik till.


Sedan åkte vi Sagoslottet för det var det enda vi hade åkkuponger till :P


Våra fina skor <3


I UV-ljus! :)


Vi körde airhockey några gånger också, jag vann alla :) Tror vi körde det två gånger och först vann jag med 9-6 och sedan 9-3. :) Jag skrattade så mycket för jag är bättre på något sånt spelaktigt än Albin :P Han gjorde självmål några gånger också. Han vill säkert inte att jag berättar detta men... :P


Jag fick ett Lisebergskort av Albin och första gången man går in med det ska man ta ett foto. Synd att Albin photobombade min bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0