Hemma igen

Nu är jag hemma efter en kort visit på landet.
Imorgon är det jobb som gäller annars hade jag ju gärna stannat kvar med släkten och den goda maten.
Nu ska jag bara försöka roa mig ikväll. Kanske se någon film? Det lutar åt Stolthet och fördom för typ femtielfte gången. Den är så fin :)
Hoppas att ni har det bra och att ni hade en fin midsommar!
Vi hade det kul även fast det började regna lite grann. Idag har vi mest tagit det lugnt, detr är det man gör bäst på landet, tiden verkar gå långsammare där och det kan vara rätt skönt ibland :)
Har hunnit läsa ut två böcker så jag ska verkligen försöka att komma in med någon recension nu i dagarna. Är ju ledig efter imorgon tills den 16:e juli så jag borde ha tid till det :P
Nu ska jag softa lite, ha det fint!
 
Förra året på midsommar, i Arvika. I år var vi i Långekärr men har inte kollat om vi har några bilder från det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0